ISSN: 2538-5801
رهیافت های نوین مدیریت و فناوری ( ری را)
! برای اطلاع از آخرین اخبار می توانید از فید RSS استفاده نمایید



سال : 1395


این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین منابع قدرت مورد استفاده مدیران با جو سازمانی در مدارس ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه دخترانه و پسرانه دولتی شهرستان بانه در سالتحصیلی 94-93 انجام شده است.این تحقیق کاربردی و با روش توصیفی از نوع همبستگی انجام شده است. جامعه آماری به تعداد 735 نفر به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای ...

خالد مرادی , 1395/12/15

"انسان" مهم‏ترين سرمايه در راه تحقق اهداف خرد و کلان سازمان‏ است. زيرا منابع فيزيكي, مالي, و طبيعي بدون دخالت انسان نقشي ايفاء نخواهند كرد. اما در این میان کمبود نیروی انسانی متخصص سازمان ها را بسمت استفاده از نیروی انسانی متخصص با تابعیت های مختلف جهت پیشبرد اهداف سازمانی سوق داده است. بکارگیری نیروهای ...

حمید خانی پور , عادل مهذبی , 1395/12/15

تاکتیک های بازاریابی رابطه ای به عنوان بازوان اجرایی بازاریابی رابطه ای موجب حفظ مشتریان موجود و در طی یک کیفیت بالای ارتباطی اعتماد و رضایت آن ها جلب و در نتیجه موجب وفاداری آن ها می گردد. این مطالعه ضمن مطالعه تحقیقات گذشته، به بررسی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای می پردازد و پس از بیان ادبیات موضوع ، ب ...

شبنم علیزاده نیاری , میثم صادقی طرقی , 1395/12/15

هدف این مقاله ارائه الزامات مقاوم سازی اقتصاد جهت درج در برنامه ششم توسعه است.مفهوم اقتصاد مقاومتی بر مبنای شناسایی تهدیدها و فرصت ها،جایگاه و اهمیت اقتصاد مقاومتی در ساختار سیاست گذاری کشور،آسيب پذيري ومقاوم سازي اقتصادي و مهمترین آسیب پذیری های اقتصاد ایران با استفاده از تجربه تحریم های اقتصادی به ...

حکیمه ماهوار , حمید محمدرضایی ازندریانی , سعید کیان پور , 1395/12/14

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر نحوه مدیریت(رابطه مدار و وظیفه مدار) بر رضایت شغلی کارکنان صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی است. این پژوهش کاربردی و از نوع توصیفی است. جامعه ی آماری این پژوهش شامل تمامی کارکنان صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی به تعداد 45 نفر می باشد. ابزار گردآوری اطلاعات در این پژوهش پرسش ...

امین خوش قامت , 1395/12/14

تحقیق حاضر با هدف بررسی میزان تهدید مدرنیزاسیون غربی بر امنیت و سلامت ساکنان جهان و تاثیر الگوها و آموزه های علم بازاریابی در بر هم زدن موازنه نظام عرضه و تقاضا در بازار است. جامعه آماری تحقیق حاضر تصادفی بوده و تعداد آن 341 نفرمی باشد.حجم نمونه برآوردی 181 نفر می باشد. با توجه به ویژگی های جامعه آماری این پ ...

اسرافیل شیرازی , 1395/11/06

هر یکی از راههای توسعه اقتصادی کشورها وبرون رفت از مشکلات اقتصادی نظیر کاهش تولید نا خالص داخلی ، کاهش سرمایه گذاری ، کاهش بیکاری و عواملی از این دست که متاسفانه نظام اقتصادی کشورما را نیز دچار بحران نموده است، وجودنوآوری ، کارآفرینی وکارآفرینان است .اما توسعه کارآفرینی و نو آوری نیازمند بسترسازی و شکل ...

زهرا خدایاری , مه لقا کریمی , شهناز کنعانی , 1395/11/06

در این مطالعه به پیش بینی کیفیت افشاء اطلاعات با استفاده از شبکه عصبی پروسپترون چند لایه (MLP) پرداخته شده است. حوزه مکانی تحقیق شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سال های 1388 الی 1393 می باشد. جهت نمونه گیری از روش غربالگری استفاده گردید که با توجه به شرایط های لحاظ شده، 133 شرکت (798 سال/ شرکت) به ...

رضا ضیائی , ارسلان غلامی , 1395/11/06